top of page

Vervolg mediacampagne

Bijgewerkt op: 4 jul.

In juni is de tweede fase van de succesvolle mediacampagne 'Meld, want ieder vermoeden telt' van start gegaan. Deze campagne, die tot en met 24 juli loopt, is een vervolg op de initiële campagne die in januari van dit jaar begon. Het doel is om medewerkers en organisaties in het Noordzeekanaalgebied te informeren en alert te maken op signalen van drugscriminaliteit.


Beeld uit mediacampagne met de tekst: zo herken je drugssmokkel

Posters voor op het werk

Naast de digitale campagne, die loopt op de social mediakanalen LinkedIn, Instagram, Facebook en YouTube, hebben we ook posters laten maken. Organisaties kunnen deze posters ophangen op hun locatie om medewerkers te informeren en bewust te maken van de problematiek.

 

Digitale toolkit

Om de impact van de campagne te vergroten, hebben we een digitale toolkit verstuurd aan communicatiecollega’s van onze partners. Deze toolkit bevat diverse materialen om de boodschap verder te verspreiden. Daarnaast roepen wij je op om posters te bestellen en op te hangen binnen je organisatie. Dit kan eenvoudig door een e-mail te sturen naar sterknzkg@amsterdam.nl.

 

bottom of page