top of page

Doe mee en deel: Mediacampagne 'Meld, want ieder vermoeden telt'

De derde fase van onze campagne 'Meld, want ieder vermoeden telt' is op 3 oktober van start gegaan. We plaatsen filmpjes en advertenties op verschillende social mediakanalen, met als doel medewerkers en organisaties in het Noordzeekanaalgebied te informeren en alert te maken op signalen van drugscriminaliteit.

 

Help mee: Digitale toolkit

Naast eerder gebruikte beelden, benadrukken we deze periode ook het nut van melden. Met een aantal aansprekende voorbeelden van drugsvangsten, geven we aan dat melden zin heeft. Om de boodschap verder te verspreiden, hebben we een digitale toolkit klaargezet voor communicatiecollega’s van onze partners. Deze toolkit bevat kant-en-klare materialen die je eenvoudig kunt delen via jullie kanalen.

 

Posters voor op de werkvloer

Naast onze digitale campagne op LinkedIn, Instagram, Facebook en YouTube, hebben we posters ontwikkeld die jouw organisatie kan ophangen. Deze posters helpen om medewerkers bewust te maken van de signalen van drugscriminaliteit en stimuleren hen om actie te ondernemen. Bestel ze voor jouw organisatie door een e-mail te sturen naar sterknzkg@amsterdam.nl. Samen kunnen we het verschil maken!

 

Sluit je aan en vergroot de impact!

De campagne loopt nog tot en met 13 november. We roepen al onze partners op om actief deel te nemen: deel de filmpjes en materialen op jullie social mediakanalen en hang de posters op binnen je organisatie. Laten we samen de strijd tegen drugscriminaliteit in onze regio versterken!





Logo Sterk NZKG

Partners:

SterkNZKG - Partners.png

BLIJF OP DE HOOGTE

Schrijf je in voor de nieuwsbrief (4x per jaar)

Privacy

Disclaimer

Cookies

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page